zaterdag 31 maart 2012

Zaterdag Maart 31


De dag begon met wat sagerijnig bewolkt weer maar ik ben toch naar buiten gegaan.  Even een frisse neus.
Heb vandaag de bedden in orde gemaakt en nog drie verhoogde bedden aangelegd.  Heb nu ook de aardappelen gepoot.  Rode Pointiac.
Van Jaap Fieret heb ik een email gehad omtrent de witlof.  Dank je wel, Jaap!
Ga dat absoluut proberen en heb daarom Ma vanochtend gebeld om zaadjes voor me te halen.  Hoogstwaarschijnlijk ga ik in Mei naar Nederland dus dan kan ik ze fijn mee terug nemen. 
Hier is groente duur.  Als ik witlof kan krijgen dan is het zo'n beetje een dollar per lofje. Plus dan zien ze er nog al zielig uit. Dus dan groeien we het maar zelf.
Na drie jaar begint de rabarber het dus lekker te doen.
Ga nu eten koken.  Forel filet met aardappelen en een gemengde salade.  Lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten