dinsdag 3 april 2012

3 april

Wat gaan de dagen to snel.  Ben bezig geweest met prei te zetten.  Heb nog drie erwten plantjes die ook al naar buiten kunnen maar ik moet ze voor de herten beschermen.  Dus daarvoor moet ik eerst een net halen.
Heb mezelf trouwens getracteerd op een laurier plantje.  Dus dat is het eerste kruidenplantje voor dit jaar.  Maar die blijft nog wel even binnen.  Ook heb ik ondekt dat op mijn compost hoop de munt plant van vorig jaar het weer doet.  Dus die zullen we maar gauw weer in een pot doen voordat hij de tuin overgroeit.
Morgen laat ik Coen nog een extra bak halen zodat ik een extra hoge verhoging kan maken voor de schorsenieren.  De bak is dan 2.40cm lang bij 1.20cm.  Ik kan bijna niet wachten tot de ijsheiligen om alles er in te zetten.  Geduld is een schone zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten