zaterdag 7 april 2012

7 April

Ik dacht dat het vanochtend om 8 uur een lekkere dag zou worden.  Nou dat was dus verkeerd gedacht.
Maar goed, heb twee verse croissantjes gehaald en koffie gemaakt.  Lekker met Coen op gepeuzeld.
Daarna de tuin in en we hebben 5 keer op en neer gereden naar de recycling center waar we een lading compost gratis kunnen krijgen.  Aangezien iedere bak een anderhalve cubice meter inhoud was dat dus een hoop geschep, geschleep en getil.  Nog 4 keer op en neer en dan zijn de bakken weer keurig gevuld.
Nu ziet het er niet meer lekker uit buiten.  Ik denk zelfs dat we onweer zullen krijgen vanavond.
Na uitgepuft te zijn ben ik maar aan het eten begonnen.  Dan is dat ook al gebeurt.
Runderrollade gevuld met rode paprika, rode uien en spekkies.  Gekookte piepertjes en verse groene boontjes.
Aardbeien toe.  Viezer kan ik het niet verzinnen.
Hopelijk is het morgen weer mooi weer en dan ga ik verder.  Doei! Prettig pasen iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten